Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Druki ulotne
(2)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Autor
Żaba-Żabińska Wiesława
(2)
Kozłowski Tomasz (1971- )
(1)
Mikita Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(2)
Motoryka mała
(1)
Przyroda
(1)
Rośliny
(1)
Słuch
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
3 wyniki Filtruj
Druk ulotny
W koszyku
(Owocna Edukacja)
Opis według okładki.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem. Publikacja Wspomaganie rozwoju motoryki małej zawiera ćwiczenia, których celem jest rozwijanie: - sprawności manualnej (płynności, precyzji ruchów mięśni dłoni, palców i nadgarstka), - koordynacji wzrokowo-ruchowej, - funkcji psychomotorycznych, istotnych przy wyrabianiu gotowości szkolnej dziecka. Umiejętności z zakresu motoryki małej są niezbędne do wdrożenia każdego zindywidualizowanego programu nauki. Pomyślny rozwój umiejętności samoobsługi, rysowania, pisania i artykulacji jest zależny od rozwoju motoryki małej dziecka, dlatego też warto dbać o jej wspomaganie już od najwcześniejszych lat życia dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.2 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
(Owocna edukacja.)
Opis według okładki.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem. Publikacja Wspomaganie rozwoju percepcji słuchowej zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej, których celem jest rozwijanie percepcji słuchowej poprzez: - ćwiczenie słuchu fonematycznego oraz umiejętności analizy i syntezy słuchowej, - ćwiczenie słuchu fonetycznego, - ćwiczenie pamięci słuchowej. Ćwiczenia dotyczące percepcji słuchowej rozwijają sprawności przydatne w nauce czytania i pisania. Obejmują one trzy etapy: - wyodrębnianie zdań z wypowiedzi, rozdzielanie ich na słowa, - określanie liczby słów i ich kolejności w zdaniach, - wyodrębnianie i wybrzmiewanie sylab w słowach, określanie ich liczby i kolejności, - wyodrębnianie głosek w słowach (w nagłosie, wygłosie i śródgłosie), liczenie głosek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.2 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiewiórki sadzą las? Dlaczego żaby moczarowe na wiosnę są niebieskie? Skąd się wzięła nazwa rusałki pokrzywnika ? pomarańczowego motyla z czarnymi kropkami? Czy czerwonolicy żółw może zaprzyjaźnić się z żółwiem błotnym? Kto pomoże ślimakowi, gdy na łące pojawi się Ognisty Smok? I dlaczego gdy świeci słońce, dżdżownice nie powinny wybierać się na wycieczki? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w tych pełnych ciepła i humoru bajeczkach. Dzięki niej odkryjecie jak ciekawy i fascynujący jest świat, w którym żyjemy i który powinniśmy szanować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z II [Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej